niedziela, 10 marca 2013

OMG co to był za tydzień ;D

Hej co tam u was ? Ja się z lekka nudzę, wiem, że już późno i powinnam spać bo jest 23:32 no ale cóż skoro mam jutro na 10 do szkoły to się wyśpię ;P

A więc tak : Ten tydzień najgorszy w życiu, ale za to dzisiejszy dzień był boski ;D Pojechałam sobie dzisiaj ładnie do Wągrowca, do Dominiki i Mateusza, bo wczoraj z nimi gadałam i się tak jakoś umówiliśmy. Miałam właściwie jechać na hale do miejskiego, do Patryka ale obecnie nie chcę go znać. Bo nie ma to jak się umówić w czwartek z dziewczyną, stać obok i się nie przywitać. Jeny moja wina, że nie wiem jak on wygląda ?! NIE! Nie moja winą, że ma tak wybielone zdjęcie na fb, że nic na nim nie widać. Więc takim o to cudem do dzisiaj nie wiem jak wygląda i wg z kim pisałam ;P Wiem o nim tylko tyle, że chodzi do zety i ma 17 lat hahahah ;D To i tak dużo.

Dobra nie będę tu was zawalała moimi przeżyciami tylko was pozdrowię ;***









+ REKLAMA TAK JAK ZAZWYCZAJ. WIĘC ZAPRASZAM NA:
http://ask.fm/tymtyrymtyk   i
http://s-honey-story.blogspot.com/


Macie tu jeszcze ode mnie buziole, bo czas szybko leci
:*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;*;* hahaha;D

/S.Honey

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz