środa, 6 marca 2013

o Tak hahaha *-*

Hahahahahahahahaha Avada do nas wróciła o taaaak !!!! Wszyscy się cieszymy ;DD

Odwala mi . nudzimisię;P o fe co ja tu pisze ?! A tak wogle to co tam u was ? Ja się nudzę. Właśnie się pokłóciłam z jakimś "wiesiem" sory "ciasnym wiesiem" ;P jak to on pisał na gg . W ogóle go nie znam, zaczęłam z nim pisać w losowej wyszukiwarce na czatowanko.pl hahaha ale tam miałam breche z ludzi hahaha przez jakąś godzine pisała do każdego kogo mi wylosowało po angielsku hahaha połowa nie wiedziała o co chodzi ;P

Dobra nie będę się tu rozpisywać tylko cieszę się, że Avada wróciła, mam nadzieję, że nie zniknie tak jak ostatnio ;P

Papapa . Macie tu jeszcze link do mojego bloga z opowiadaniami ;P
http://s-honey-story.blogspot.com/ 
zapraszam też na aska. link jest na moim blogu pod opowiadaniem

myślimy o wakacjach *-*

/S.Honey

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz