niedziela, 17 marca 2013

agrr-rawr ;P

Hej. Co tam u was słychać ;) Ja się nudzę i właśnie rozmawiam sobie na skype z Avadą. A tak sobie siedzę i myślę i myślę i tak chyba wymyśliłam, że nie mam pomysłu by coś wam napisać.

W piątek <chyba w piątek> pokłóciłam się z Patrykiem. Wczoraj pisał do mnie Marcin. JPD! myślałam, że się zabiję jak mi się przedstawił. Nie pamiętam skąd on jest, ale pamiętam, ze mieszka bardzo daleko ode mnie. On w ogóle myśli, że ja mieszkam koło Obornik, że mam na imię Wiktoria i że mam 19 lat<chyba tak jakoś to było>, ale dobra nie będę was tym zanudzać.

Jak był mój tata, to dostałam od niego jego lustrzankę analogową. Ona jest megga <3 Już nie mogę się doczekać kiedy Avada do mnie przyjedzie, ale niestety nie wiem kiedy to się stanie >.<

Zmieniłam nazwę mojego bloga, ale mam nadzieję, że nie sprawi wam to problemu ;)

Chętnie poczytam blogi z opowiadaniami, więc możecie się reklamować w kom <33
Czekam ;**

Nie będę was tu dłużej zanudzać, ale nie ma to jak darmowa reklama - musi być ;)
Więc tak:

i do zobaczenia niedługo ;D





/S.Honey

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz