niedziela, 7 września 2014

Back To School

Hejo Robaczki!
Jak wam tam życie leci? Jak po rozpoczęciu kolejnego roku szkolnego?

Ja muszę wam powiedzieć, tak szczerze, od serca- myślałam, że będzie gorzej. Obawiałam się swojej nowej klasy. Poszłam do LO na profil humanistyczny, a z mojej starej klasy jest jeszcze tylko Zuzia. Kilka osób również przyszło z gimnazjum do którego chodziłam, ale jakoś nigdy nie miałam z nimi dobrego kontaktu.Reszta jest z okolic, ale wszyscy wydają się być spoko. Za plus można też uznać, że matematykę mam z klasą ogólną, gdzie jest Av. W ten sposób przynajmniej 3 razy w tygodniu będę ją widzieć dłużej niż 5 minut w czasie przerwy, a jeśli wszystkie zajęcia będą takie jak ostatnie, to będzie można się pośmiać. Avada nie mogła wytrzymać przez dobre pół lekcji cały czas chichrając.

Jeszcze w ostatni weekend przed rozpoczęciem szkoły wybrałyśmy się z Av na sesję zdjęciową <BACK TO SCHOOL>- jej strój pięknie to odzwierciedlał, a z resztą sami zobaczcie:















































/S.Honey



PS.: Możliwe, że miałam coś jeszcze napisać odnośnie tego co się działo, ale widocznie zapomniałam (Post miał powstać ok. niedzieli/poniedziałku) :P

PS.2:
UWAGA!
Wszem i wobec ogłaszam, że
WRACAM DO PISANIA,
Czego?
WSZYSTKIEGO!!!
Będą się tutaj częściej pojawiać posty, oprócz tego zajmę się opowiadaniami, mam nadzieję, że moja głowa będzie miała jeszcze więcej pomysłów niż ma. Poza tym możecie śmiało zgłaszać swoje propozycje na temat tego, co byście chcieli poczytać, postaram się napisać coś, co będzie można tutaj dodać. (Możliwe, że skojarzycie mnie z mojego innego bloga z opowiadaniem, gdzie pisałam o Lenie i jej znajomych. Mam nadzieję, że mój styl pisania uległ polepszenie bo przecież przez ten cały czas nie siedziałam bezczynnie. Jestem oczywiście otwarta na krytykę, ponieważ cały czas się uczę i doskonalę w technice pisania ;)  )

Pozdrawiam i do usłyszenia :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz