czwartek, 24 lipca 2014

Paulińskie Dni Młodych Brdów 14-20 2014 r.

Cześć Kochani :* Dawno mnie nie było, ale tym razem to przez to, że byłam na Paulińskich Dniach Młodych. To co tam zyskałam będzie ze mną do końca życia. Jeszcze nigdy nie czułam się taka wolna, poczułam jakby ciężar, który przez moje krótkie życie dźwigałam na swoich plecach zelżał.
Pojechałam tam ponieważ chciałam przybliżyć się do Boga. Z racji tej, że większość moich znajomych nie chodzi do kościoła i nie wierzą, ja też odwróciłam się Pana Boga i poszłam swoją ścieżką. Jakoś od dwóch lat szukałam drogi powrotnej, ale nie mogłam jej znaleźć. Dopiero na PDM-ie ją znalazłam i uwierzyłam, że Bóg mnie kocha i nigdy mnie nie zostawi.
Jeśli ktoś z was chciałby się więcej dowiedzieć o Paulińskich Dniach Młodych to tutaj jest link do ich strony na fb i ogólnie :

A tutaj są filmiki z naszych potańcówek, na jednym możecie nawet mnie wypatrzyć hahaha :D
I zdjęcia z naszej wycieczki, które nam robił mężczyzna podobny do Severusa Snape'a. Nie no ludzie szłam za nim i nie mogłam oczu oderwać koleś wyglądał ja Mistrz Eliksirów, a przez to, że Natalka jest wielką fanką Snape'a nie mogła przestać o nim gadać :D

No i to chyba na tyle, do zobaczenia niedługo papap :*





/Avada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz