piątek, 4 stycznia 2013

Witamy i przepraszamy ;*


Hej ! Witam i bardzo przepraszam w naszym imieniu za to że się tak długo nie odzywałyśmy . Miałyśmy problem z zalogowaniem , ani ja , ani Avada nie mogłyśmy rozwiązać tego problemu , ale już sobie poradziłyśmy i jesteśmy ;D Naprawdę będziemy się starać codziennie dodawać posty chociaż tak żeby był codziennie dodawany jeden ;)

No dobra a skoro to mój pierwszy oficjalny i samodzielny post tutaj to bardzo chciała bym wam podziękować , że nas czytacie i pozdrowić . O TAK ! Nareszcie WEEKEND ;D Zero nauki , zero lekcji tylko leżenie , spanie i leniuchowanie ;D U mnie weekend jest zawsze nudny no chyba że … a nie i tak jest nudny i dlatego pod tym względem wole szkołę bo tam zawsze się coś dzieje ;P Np.  dzisiaj jak dawałam wychowawcy zwolnienie , że mnie dzisiaj na ostatniej lekcji nie będzie , a on mnie wygonił mówiąc , że nie ma czasu a musiał jeszcze pogadać z innymi . No sorry ja też do niego miałam sprawę ale tak mnie wkurzył , że krzyk łam na całą sale i korytarz „NO DOBRA JUŻ KURDE WYCHODZĘ”. Było to tak głośne że jak wyszłam z Sali to taki jeden powiedział „Ale bulwers” ;D Hahaha potem cały dzień się z tego śmiałam ;P Dobra kończę to gadanie tu bo się trochę rozgadałam a Avada też chce coś jeszcze napisać ;D Papasiu i macie tu jeszcze fotkę na koniec ;*
/ S.Honey

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz