niedziela, 10 lutego 2013

Moja klasa ;/

Moja klasa jest chora, głupi, pojebana...i myślę, że Avada się ze mną zgadza. Piątek to był jakiś koszmar. Nie mieliśmy j.polskiego co jest powodem do radości, a dzisiaj żałuję, że poszliśmy na świetlice. Jak już Avada wspominała niedawno wspominała pierwszą godzinę grałyśmy w pin ponga, na drugiej dołączyła do nas klasa 1a. Gdy Laura się witała z Avadą ja ją uszczypnęłam ;P Przez przypadek uderzyłam Avadę z główki w czoło i miała czerwony ślad. Poszłyśmy do łazienki, żeby to zamaskować i żebym ja się wymalowałą, bo wstałam o 7:30 i wogle nie miałam na to czasu. A co się okazało jak wyszłyśmy z łazienki ???!!! Że w łazience paliłyśmy !!! To narmalnie jakiś koszmar. My tam nie paliłyśmy. My wogle nie palimy. Ja i Jessika potem płakałyśmy. Przecież jak moja mama się o tym dowie to mogę nie wracać do domu. Mimo że to wszystko kłamstwa. Cała klasa teraz nas o to dręczy i nie daje nam spokoju. Ja już tego nie wytrzymuje.
Dobrze, że w sobote jechałyśmy na koncert Kamila Bednarka w Skokach, poprawiło mi to chumor. Mam jego autograf ;D Mimo że się trochę źle pod koniec czułam, bo bolił mnie brzuch. A ogólnie po całym koncercie nogi to wcale nie żałuję, że tam jechałam;)
Mam nadzieję, że jutro uda nam się to wyjaśnić z wychowawcą mimo, że Jessiki nie będzie. Jutro muszę jeszcze porozmawiać z Dagmarą ijak się uda to jeszcze z Patrycją. Chcę je przeprosić, bo zamiast je lepiej poznać wierzyłam w to co mówimi o nich Wera. Mam nadzieję, ze nie będą złe i że mi wybaczą.

-Spotkałem dzisiaj miłość.
-I co ci powiedziała?
-Przepraszała.Że nie zawsze trwa do końca.
-Płakała?
-Płakała.Bo często rani.
-Krzyczała?
-Krzyczała.Że nie zawsze jest piękna.
-Śmiała się?
-Śmiała.Bo umie z siebie kpić.
-Żałowała czegoś?
- Żałowała.Że ludzie nie zawsze traktują ją poważnie.
-Była zła?
-Złościła się.Że czasem w nią wątpimy
.-Cieszyła się?
-Cieszyła się.Że tak często jej szukamy.
-Co ci jeszcze powiedziała?
-Powiedziała.Że nie jest dla mnie.

;'(





Uciekam już ale macie tu jeszcze fotke


 
 
 
Nie ma to jak jeszcze darmowa reklama dla mojego bloga z opowiadaniami
 
 
/S.Honey

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz