czwartek, 28 marca 2013

Spotkanie ;)

No hej ;* Jak tam wasze humorki. Mój zajebisty.
Miałam wam zrobić wpis wczoraj, no ale musiałam szybko skończyć. Przepraszam ;*
Wczoraj byłamna spacerku z Szymonem. Miała iść jeszcze Angelika, ale jak to ona musiała coś wymyśli i poszłam z nim sama. Posiedzieliśmy trochę na pkp, potem nad jeziorko i z powrotem na pkp. Było nawet całkiem miło i doszliśmy do faktu, że moi rodzice muszą go poznać, żebym mogła normalnie powiedzieć, że idę do niego, a nie coś wymyślać. Miał przyjść dzisiaj, ale moja mama się nie zgodziła i wyjść też nie mogłam więc dzisiaj się z nim nie widziałam. Jak powiedziałam mamie, że ma 18 lat to trochę się przeraziła, ale i tak go pozna po świętach i koniec. Już chcę jutro, bo może się z nim na chwilę zobaczę ;P Heh nie będę was tu zanudzać ale nie wiem dlaczego ale go polubiłam ;)

Dobra dobra, uciekam już a i jeszcze jedno pozdrowienia dla Avady ;) Smutno mi bez ciebie , napisz co tam u ciebie ;***

Papapapapa ;** <3



Nie jestem laleczką. Jednorazową zabaweczką, którą możesz rzucić w kąt i powiedzieć "To był błąd"















/S.Honey

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz