środa, 16 stycznia 2013

już...S.Honey

 
No yyy...Avada mnie wyprzedza no więc jak wspomniała dodaje posta ;D Tylko co ja mam wam powiedzieć ... hmmm ... Dzisiaj skończyłam rechabilitację i jestem wolna . Jutro Avada nocuje u mnie i koniec kropka słyszysz AVADA !!! W piątek jestem zarezerwowana przez Dominikę bo już od wakacji mnie pyta kiedy do niej przyjadę . Na sobote nie mam planów , no ale taki Szymon chce żebym z nim gdzieś poszła ale ja nie bardzo mam ochotę ( mam nadzieję że tego nie czyta ). W niedzielę jade do Skoków do babci, dziadka, cioci, wója, kuzynów i mam nadzieję, że nie będę się nudzić przez te 4 dni ;) No i zostają mi 3 dni ferii przez które na pewno będę się przygotowywać do szkoły w co Avada nie chce uwierzyć :P Dobra kończę już . Może jak będę się w Skokach nudzić to wymyślę jakąś historyjkę ;x papa ;**

macie tutaj foto ze stylowi bo nuda - CIESZMY SIĘ ZIMĄ :D

/S.Honey

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz